»Vrnite se v leto 2013 – Kitajska je bila v absolutnem vzponu – Ši Džinping je napovedoval nepričakovane dobičke zaradi širitve kitajskih podjetij po vsem svetu, vendar so številni resni pretresi pomembno vplivali na doseg in obseg pobude Pas in cesta.«
»Ni več oddaljeno območje, ampak osrednje središče kitajske pobude Pas in cesta.«
»Obe strani bi morali skupaj spodbujati visokokakovostno sodelovanje v okviru pobude Pas in cesta s pospešitvijo izgradnje železnice med Kitajsko in Tajsko, s tem pa odpreti osrednjo progo transazijske železnice.«
»To seveda ni pravi odgovor na gnečo: če zgradimo tretji pas na zasedeni cesti, bomo dobili samo še zasedeni tretji vozni pas.«
»V primeru zastojev na avtocestah in hitrih cestah ne pozabite na pravilno ustvarjanje reševalnega pasu.«
»Zdaj pripravljamo trase, kjer bomo pregledovali 100-metrske pasove ob cestah. Tako bi v primeru naslednjega požara imeli gasilci ob cestah zarisano varno območje, da bi lahko gasili tudi v notranjost požara.«
»Kitajsko, da mora projekt En pas, ena pot temeljiti na mednarodnem sodelovanju in ne sme biti 'enosmerna cesta'.«
»V avtomobilu uporabljamo varnostni pas, cepljenje je varnostni pas v pandemiji.«
»Ne tega ogovoriti okoli: kdaj me zanese in na cesti rad potrobim ali pa na prehitevalnem pasu na avtocesti 'požmigam'.«
»Luči svetijo na njeno tenko postavo, ki na cesto pod seboj ne meče sence.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju